Blgsrra
Aynı sorun bizde de var. Doktorumuz 6 aydan küçük (5 ay 4 günlük)olduğu için ilaç veremediğini, hava verip çekmemizi söyledi. Beşiğinde kafasının geldiği yerin biraz yüksek olmasını yada reflü yatağı kullanmamızı söyledi. Bizimki hapşırmaya başladı artık o yüzden direkt burnunu çekiyoruz ve tabiki kusuyor balgamdan ötürü.
Eğer ateşi ve hırıltısı var hemen doktora gidin lütfen.