ebruuu0 Öncelik le mama verme diyen bu posta gelmesin. Bebeğim 2 aylık 3 saatte Bi emziriyorum peşine duymadığı için 90 ml mama veriyordum ama yine ağlıyor durmuyor 3 saatte 120 verince sakinliyor siz ayına göre ne kadar veriyorsunuz sohbet edelim 🙂
balgokcem ebruuu0 Benim bebeğimde 2 aylık şuan bende emziriyorum önce hemen arkasından değilde yarım saat 1 saat felan sonra 100 ml veriyorum bazen kalıyor içinde
Bebislerhakkinda ebruuu0 günde standart 2kere veriyorum bazen 3kere duruma bağlı. Tek seferde 120veriyorum mama.misal gece emzirdim ve sabah 12ye kadar emzirdim diyelim saat 14.00de mama veriyorum sonra saat gece 12de mama verip yatırmaya çalışıyorum günde 2kere olmus oluyor .aralarda hep emziiriyorum
ipek_334 ebruuu0 bir aylık aşısını olmadan önce 2 gun gunde bı defa vermıstım 60 ml olarak bitirmıstı ası Oldugunda kilosu iyi dedi ebe hanım verme mama demıstı gun ıcınde uyuyor aksam cok huysuzlanıyor memede sut kalmıyor ac mı acaba sımdı 40 gunluk olduk versem mi acaba
zk1611 ebruuu0 her emzirme sonrası veriyor musunuz 90 cc yi benimde doktorum doymuyorsa 3 saatte bir 90 ver dedi bana fazla gibi geliyor ama versem içer bazen 60 veriyorum bazen 90 ama sabahları saat başı emiyor o zaman vermiyorum ama öğleden sonra emdikten sonra huzursuz oluyor veriyorum her gün farklo miktarlarda içiyo hep bi acaba aç mı tok mu kafam karışık oluyor 😂
balgokcem ebruuu0 Günde bazen 3 defa bazen 4 defa verdiğim oluyor her yaptığımdada 100 ml yapıyorum Ama bitirmedigi oluyor tabi nadiren