16 aylık 2 aydır bazı geceler kalkıyor oyun oynamak istiyor. bizde eşimle uyuyor gibi yapıyoruz yatağın içinde dönüp duruyor anneee diye çığlık atıyor, geliyor üstüme atlıyor, sonra tekrar dönmelere anner diye çığlığa başlıyor derken geri uyuması 1 saati buluyor çok nadir 2 saati bulduğu oluyor. hani kalkıp oyun oynasak, konuşsak falan hiç uyumayacak 😅