ZeynepTC Kızlar hem uygun fiyatlı hem kullanışı kolay ikiz bebek arabası arıyorum memnun kaldıklarınızı önerirmisiniz
Gzdnr17 ZeynepTC ben ikiz bebek arabalarını kullanışlı bulmuyorum dolayısıyla joie marka ayrı ayrı aldım ve birleştirici aparat aldım Tek çıktığımda aparatla birleştiriyorum Yanımda eşim ya da kardeşim vb biri olduğunda ayırıyorum böylesi çok kullanışlı bence 14 aylık ikiz annesinden selamlar ☺️
Gul__ ZeynepTC prego ıbıza premium kullanıyorum çok memnunum. Adana içi satmayı düşünüyorum her şeyi yeni deprem dolayısıyla kullanamamıştık bile.güzel bir bebek arabası araştırın derim.türkiye de kaldırımlar düzensiz olduğundan yan yana önermiyorum
delirmeceler ZeynepTC ben chicco aldım ayrılmıyorda istanbulda çok zorlanıyorum biyerden geçerken önlü arkalı daha mantıklı ozaman fikir veren olsaydı kesinlikle öle alırdım
Cilekbiskuvi 4baby travel sistem birlesip ayrilabilen bebek arabasi. Istersen tek kullaniyorsun istersen aparat ile birleştiriyorsun baya uyguna almıştım. Puseti kaliteli bi puset degil fakat bebek arabasi cok hafif, tekerlekleri kullanisli. Tavsiye ederim.
Melekce Joie kullanıyorum 2 yaş oğlum ve Yenidoğan bebeğim için şuan indirim vardı sanırım e bebekte memnunum
silad70 Yan yana harici üst üsteler güzel ben prego kullanıyorum aşırı memnunum hem tek bebek için de iki bebek içinde kullanabiliyorsun güncel fiyatı uygun değğil ama letgoda temiz ve uyguna satan çok kişi var
Aydanur24 Joie yanyana olan model hem ekonomik hem kullanımı pratik e bebekten almistim hem de yağmurluğu var olumsuz yanı ise sepeti digerlerine göre küçük ama onun dışında ben memnunum baston araba esnekliği var
delirmeceler Aydanur24 valla yanyanada sığmıyor birde bebek arabalarına zaten saygıda yok sapasağlam insanlar asansör tercih ediyor