Merhaba hanımlar bir haftadır öksürük şikayetimiz vardı çarşamba doktorumuza gittik bronşit başlamış dedi 2 çeşit hava verdi ve bir antibiyotik şurup verdi bulgular hiç azalmadı şimdi acilden geldik rsv çıktı sabah doktorumuzla görüşcez. Bebeği rsv olan var mı nasıl bir yol izleniyor neler yapılıyor çok endişeliyim