Bizimki 29 aylık ve evet ara ara çok yaşıyorum hele bir yere gitmek için evden çıkacaksam 1 saat öncesinden başlıyorum ama eşimle söyle bir yöntem bulduk, önce seçenek sunuyorum pembe mi mor mu ? Sonra seçiminin ne kadar güzel olduğunu övme :) sonrada babayla yada benimle kıyafet giyme yarısı 🤣 kim önce giyinecek dediğimiz annnn olay bitiyor rekabet seviyor anlaşılan:) bu arada kendi giymek istiyor birde öyle birsey var 🤣 kıyafete dediğim an en baştan başlıyor 🙄🤭 komikler yaa