İyi geceler kızlar, haftaya 4 aylık olacak kızım. 2 gündür hafif bir nezle atlatıyor morali keyfi yerinde ama çok şükür. Normalde gece uykusuna 11 civari geçiyor 2 gecedir hasta diye bir türlü uyumadı ve bu gecede öyleydi. Uyuttuk yatağa yatırdık aradan 1 saat geçti ve inanılmaz bir şekilde ağlamaya başladı sakinleştirmek mümkün değil. Neden olabilir fikri olan var mı ?