Bebeğim 13 aylık. Her zaman tembel bi bebekti hala tutunarak kalkabilmesine rağmen benim yapmamı ister ama sorun bu değil. Çok şükür sağlığında bir problem yok. Ama hala yürümüyor. Hiç emeklemedi. Elimden tutup yürüyor tek elimle tutup yürüyor ve 10 adım mesela atıyor hiç tutunmadan yaklaşık 1 aydır. Hatta daha fazla. 3 4 aydır da sıralıyor zaten. Aşırı korkuyor dengesini sağlayamıyor. Yürüyemediği içinde bu aralar aşırı hırçın. Ne yapmam gerekiyor yani elimi bırakmıyor asla. Aşırı yoruldum uyandığından uyumaya kadar yürümek istiyor vs. Yorulduğum için tahammülsüzlüğüm oluyor bundan da nefret ediyorum ona iyi bir anne olamamaktan korkuyorum yol yordam gösterin bana