Bebekli72 Her uyanık olduğunda emzirmek bebiş kilo alırsa zararlı mı ? Yoksa iyi mi ? Tecrübeli annelere sesleniyorum
beyzacmvrc Bebekli72 niye zararlı olsun ki Doktorlar zaten mama içen bebekler fazla kilo aldığında mamayı azaltiyor ama sadece anne sütü alan bebek fazla kilo alıyorsa ona bir şey demiyor sonuçta
2kiz Bebekli72 emzir bence hiç sorun yok zaten anne sütü çabuk sindiriliyor o zaten fazlasını ya kusar yada cisle atar
glsm228_ Bebekli72 hayır zararlı değil. Benim bebeğim kilo olarak önden gidiyor doktor sıkıntı yok dedi anne sütü alıyor sadece
Melisaumy Bebekli72 fazlasını kusar zaten emzirebildiğin kadar emzirmelisin bebek belli bi aydan sonra yani misal kızım üç aylık artık doyunca kendisi bırakıyor daha iki hafta önce doyduğunu bilmiyodu emiyordu kusuyordu kusmasıda baya azaldı bu sayede
Melisaumy beyzacmvrc evet ben kızım maşşallah çok kilo aldığı için bu böyle devammı edicek fln dedim sadece anne sütü olduğu için müdahale edemem dedi
mzzz Neden zararlı olsun anne sütü obez yapmaz hem bebeğin gelişimi için hemde sutunun artması için bol bol ezir
Ballikizim99 Benim bebeğimde 3 aylık ama tulumları 6 aylık giyiyor emziriyorum sütüm yağlı heralde çok sık emziriyordum artık süreyi uzattım..