Marsila sizin sayfaya baktımda bende sizin gibi 1bucuk aydır kaşınıyorum ama doktor uyuz değil dedi hap fln kulandim. Boş faydası olmadı ben şahsen kükürt ve vezanila karıştırıp krem hâline getirip vücudumu her yerine sürüyorum ( bütün vücudu kaşınıyor çünkü) Sabah akşam sürüyorum eskisinden iyi gibi ama kaşıntı tam geçmedi