Merhaba anneler ,26 aylık bir kızım var o kadar seçici ki çoğu şeyin tadına bile bakmıyor yemek için kan tahlili yaptık sadece demir azmış damla kullanıyoruz ocean ama artık yemek olayı benim kabusum oldu ,kreşe gidiyor orda yiyor arkadaşları ile oynuyor