Misbebe açıkçası ben de ikinci el aldım, bir arkadaşımın eli bebeğini büyütürken pek kullanamadı zaten daha sonra da karısı bırakıp gitti çocukları babaya, baba da kullanmıyorum dedi, o zamanlar ebebk fiyayı 3 bin idi ben bin ödedim arkadaşa aldım. Gerekli mi ? Cidden tartışılır bu arada.. ki bende hani bu tencere içine oturtulan buharlı pişirme zımbırtısı var ya, onunla aynı fonksiyon, hiç farkı yok. Ancak, hani ek gıda reddi yaşayan (ben yaşamadım) annelerde pratik olduğunu söylüyorlar beş dakikada yeni vir şey yapıp verebilir anneler. Zaten ben ek gıdaya geçtiğimiz andan itibaren asla püre vermedim hep çatalla ezdim haliyle doğrayıcıyı da nadir kullandım.