3.5 ay oldum doğum yapalı ve bu gün karnımın üzerine çok sert şekilde darbe aldım o an sıcaklığıyla da çok ağrı çektim ama şuan haraket etmekte zorlanır hale geldim. Öksürürken yürürken eğilirken hatta ellerimi ayaklarımı hareket ettirirken bile zorlanıyorum ufacık dokunma da bile ilk anki hissi duyuyorum. Ve ekstradan mide bulantım var. İç dikişler açılmış olabilir mi ?