Ayseksii merhaba. Ben 2. Sınıfa giderken sürekli hasta oluyordum devlet hastanesinde bademcik ve geniz etimden ameliyat oldum. İyi hatırlıyorum çok zayıf çelimsiz bir kızdım. O ameliyattan sonra hastalanmam azaldı. Kış ayıydı bol bol dondurma yedim. İştahım biraz açıldı. Güzel bir ameliyattı yani. Zaten uyutuyorlar hiçbişeyden haberiniz olmuyor. Ki o zamandan bu zamana 17 yıl geçti düşünün tıp ne kadar gelişmiştir. İçiniz rahat olsun. Kıyafet olarak 2 şer üçer tane koyun bazen kusma olabiliyor ameliyat sonrası. Sonra yutkunma olamıyor insan tükürüyor ona göre bez peçete bulundurun. Kokusuz ıslak mendil olsun. Yeterli. 😇