Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 ay 17 günlük doğduğundan beri kaka yaparken gaz çıkartırken zorlanıyor ağlıyor 3 aydan sonra düzelir diye bekliyordum ama hala aynı rahat bir şekilde kaka yapamıyor. Kabızlığı da yok kimi zaman kakasını yapmıyor ve saatlerce ıkınıyor ne zaman düzelir bu durumu yaşayan var mı