Herkesin kullanıp sorun yaşamadığı ürün kendisine göre en iyi üründür bence. Baby&me yenidoğan kullanmaya başladım, sonra devam ıslak mendiline başladık. Zeytinyağlı. Sonra marka baskısından mıdır psikolojik olarak unilever aldım. Ama hiç memnun değilim aşırı ıslak. Temizlik yapılır o ıslak mendille öyle düşünün o kadar ıslak yani. Sonra dedim ki baby&me den memnundun, sırf markalı ve daha pahalı diye bunu aldın. Bence içinize sinebilir ya, bez konusu da öyle. Market markalarını alıp memnunsanız gerek yok ki primaya ve ya daha pahalısına. İnsanın içine sırf ucuz diye sinmiyor bence.