Gulcin_guney benimde bebeğim 4,5 aylık tam anlattığınız gibiydi biz hava veriyoruz ama havanın içine ilaçta verdi ve ayrıca klamer antibiyotik kullanıyoruz çok şükür şu an biraz daha iyi eğer ilaç tedavisi olmazsa geçmiyor balgam maalesef 2,5 aylıkken de aynısı oldu iyileşmişti ama balgamı hep vardı şimdi hepsini atıyo gibi sizde başka doktora gidin hava için ilaç isteyin