Hanımlar kızım 1 yaş 2 aylik o kadar hırçın ki anlatamam sürekli bağırıyor sinirleniyor hep sessiz kalıyorum ne istiyorsa yapıyorum alismasin bu şekilde diye daha da sinirlendirmiyorum ama olmuyor artık kafasini yerlere vuruyor etrafındakileri dövüyor sürekli beni de dövüyor 😀 kızmıyorum bile yapma annecim diyorum sadece bilmiyorum yanlış mı yapıyorum sizinkiler böyle mi ne yapmam lazım fikir verin