Daha önce de vardı ama kesilmişti salya şimdi daha çok olmaya başladı 2 gündür falan elini oyuncakları ağzına götürdüğü için mi anlamadım ama sizce diş belirtisi mi beyazlık vesaire var ama dış görüntüsü yok Bir de emzik markamızı değiştirdik acaba olabilir mi philips’in emziğini kullanıyorum şu an normalde wee markasının emziğini kullanıyordum ( öksürük vardı geniz akıntısı ile O da kesindi çok azdı o yapmış olabilir mi )