Kafayı yememe ramak kaldı. Bebiş 5 aylık. 4.ay atağı sonu uyku düzeni oluşturduk acıkınca uyaniyordu sadece. Gündüz de o saatler gelmeden uyumaz saati gelmeden kalkmazdı. Gündüz uykuları 10 dakikaya düştü bı anda özellikle iki gündür geri de dalmiyor. Gece saat 9 30 dan sonra emmiyor (sadece memede uyuyor sallanıyor) ağlıyor bağırıyor uykuya dalsa çığlık çığlığa bağırarak geri uyanıyor. Dün gece gaz çıkarınca gazı var ondan dedik bu gece yine aynı bütün gün gaz da çıkardı karnı yumuşacık. Bu ayda atak vs var mı