CizerBirAnne ayy bende ana kucağına koyup lavaboya gidiyorum , ana kucağına koyup kahvaltı , akşam yemeği yiyebiliyorım. Yemek yaparkende aynı şekilde tv izletmektense bizleri izlemeleri en sağlıklısı sürekli konuşuyorum. Ay su ana kucağını çıkartandan Allah razı olsun 😂😂😂 bebeğim 4 aylık bu arada duşa da eşim eve gelince yada uyuduğunda düşün kapısını açık bırakıp giriyorum