Oğlum 2 yaşında 2-3 haftadır kaşınıyor doktora götürdüm uyuz diyecek diye aklım çıktı dermatit egzama gibi birşey söyledi alerjik olabilir dedi birçok krem verdi kremden sonra kaşıntısı geçiyor sonra tekrar başlıyor randevu bulup götürcem tekrar ama içim içimi yiyor. Bugün beli bu şekilde dün de kolu kaşınıyordu bugün baktım kolunda birşey yok yani 2 güne bir farklı yerlerde kaşıntı ve kızarıklık olup geçiyor bi fikir verin içime su serpin  