Arkadaşlar selammm bebeğim 4 aylık oldu. Geceleri 2 ye kadar emmek istiyor sonra kavga eder gibi göğsümde uyuyakalıyor ilk başlarda anlamlandıramıştım 2 gecedir biberonla süt verince 1 de uyumaya başladı sütüm mü azalıyor sütüm azalsa gün içindede yaşamaz mıyım bunu? Moralim çok bozuk böyle bi durum yaşayan var mı😞