Deletedmom_297
Ben gerçekten çok memnunum kendisinden çokda ilgili bir doktor istediğiniz herşeyi kendisine sorabilirsiniz güleryüzle karşılıyor naif biri herhangi bir sorun yaşamazsınız gidin görün içinize sinmezse değiştirirsiniz ama öyle bir ihtimal vermiyorum kendimce😌😌😌