bsgm benim ikinci adım naz. Hiç sevmiyorum tam kırmızı yanaklı küçük kız çocuğu adı. Üniversiteden beri kullanmıyorum ilk adımı söylüyorum sadece. Bi de küçükken Ayşe naz derdim anlamazdı kimse Ayşenur Ayşegül Ayşecan derlerdi nefret ettim iyice 😂😂 şimdi Ayşe diyorum oh mis kafam rahat