kanalizereis [silindi] kızım ayağa kalkınca balı dönüp yere yığılıyordu. Halsizlikten ve su kaybetmekten olduğunu söylemişti doktorumuz. Bol bol sıvı verdim
fhaktas Benim kızımda yeni yakalandı gece yatış yapıldı serum vs verildi ve çıktık çinko ve probiyotik verdi ama 3 gün olmasına rağmen kızım hala bişey yiyemiyor çok halsiz ve neşesiz, ne zaman geçer acaba? Sizinkiler ne kadar sürede eski haline döndü?
Kizannesi19 [silindi] göz akması,öksürük,balgam var uyutmuyo uykuda bile öksürüyo aynı mı acaba geçen gün alerji doktoruna gotürmüştüm çok rüzgarlıydı hava daha 4 aylık 🙄
fhaktas Kizannesi19 hemen doktora götür derim biz ilk günler sadece ateşlenmesi var diye önemsemedik diş çıkarıyor diye düşündük akşamına bir ishal kusma başladı ki çocuk tığ gibi kaldı aşırı sıvı kaybı olmuş. Günlerdirde iyileşemedik hiç bişey yemiyo içmiyo mahvolduk. Hemen test yapılsın her neyse öğren ona göre yol izlersin. Hastanede hemşire şu an aktif olan 5 tane salgın var farklı farklı ve çoğu ölümcül demişti.
mysozclk [silindi] merhaba kızım adenovirüs oldu 10 bucuk aylık 3. Gun bugun az once post actım bakar mısınız 🥹