Ozlemmctgl eğer tek bakacaksanız en hafif, en kolay açılıp kapanan modelden alın derim. Ben heves ettim gidip travel set aldım arabanın kendisi 12kg bebeğimde 12kg ve tek bakıyorum her yere tek gidiyorum çok zordu o arabayla indir kaldır sök tak ittir vs. Geçen yaz gittim e bebekten en ucuz joie baston arabalardan aldım öyle rahat ettim ki. Hem hafif hem kolay sürülüyo hem her yere sığıyo bütün yaz her gün tepe tepe kullandım. Dediğim gibi tekseniz, yeriniz darsa, sık dışarı çıkıyosanız(hem günlük çıkma, hem tatil gibi) kesinlikle kabin boy alın. Benim görüp denediğim arabalar, hamilton R1, chicco goody plus vardı ikiside çok pratikti