minyonzi Bebeğim 5 aylık kakasını 4-5 günde bir yapıyor. Sanki bu durum onu rahatsız ediyor gibi. Doktor demir ilacindan olabileceğini söyledi. Var mi başına gelen acaba ne yapacağız fikri olan??
Ozlemmctgl minyonzi bunda endişelenmenize gerek yok aslında doktunuzunda söylemesi gerekirdi bazı çocuklar 10 güne bir de yapıyordu benim yiğenlerim hep öyleydi bu bir sorun değil zamanl geçiyor zaten en az 10 güne bir kaka yapıyorsa normal daha fazla bir sorun var demektir ben böyşe biliyorum
Ozlemmctgl Ozlemmctgl evet bazı çocuklar demir ilacı etkileyebilir de kimisi gz da yapıyor değiştirebilirsiniz