es8326 Bebeğim 21 gün yogunbakimda kaldı bir ara alıyordu göğsümü ama 3 gündür almıyor çok az emiyor nasıl alıştırırım biberon kolay geliyor tabi sütüm de öyle çok değil her şeyi yiyorum ama onun emmesi lazım emerse artar göğsümü görünce ağlıyor .
Betul501 @es8326 sağıp biberonla ver canım ama memeyide geceleri uyuduğu zaman acıktığında vermeyi dene anne sütünü arttırmak içinde bol bol su iç hurma kuru dut ye
Betul501 @"es8326 rica ederim memeyi alması önemli ama aanne sütünü de mutlaka bi şekilde içirmelisin