Gulsoy11 merhaba. Ben emzirirken dişte çektirdim, kanal dolgu vs de yaptırdım. İlk zamanlar emzirmek için 3 4. Saat bekledim sonra ilk sütü sağdım . Ama bunun gereksiz olduğunu araştırdıkça anladım bayan diş drlarına sordum diş tedavinizden sonra hemen emzirebilirsiniz . Instagram da “uzmandishekimii/gökçe akbulut” var ona soruyorum ben herşeyi.