Bebeğim 10 aylık ve 2 haftadır 15 dakika, 30 dakikada bir uyanıyor çığlıklarla ve 40 50 dakika arasında uyumuyor. Burun hışırtısı ve öksürükte oluyor. Doktorumuz zaditen damla verdi 5 günlük. Akşamları içirdik. Yine uyandı evet 4 5 kere ama çok değildi tabi öbür günlere göre. 5 gün bitti yine başladı aynı şey, aynı uyanmalar. Siz kullandınız mı, etkisini gördünüz mü?