aslada süt alerjisi belirtisi bu ama kesin diye de bir şey yok başka belirti yoksa. Benim bebeğimin de oye sumukluydu o kadarken ama başka belirti yok diye diyet falan denetledi doktor sonradan da düzeldi zaten yokmuş alerjisi. Siz diğer belirtileri de bi göz önüne alin bir de doktora söyleyin. İshal olduğunu sanmam cunku anne sutu alan bebekler zaten katı yapmıyor kakayi