Bugün 1 ay 6günlük olduk ve bebeğimle birlikte biraz hava almak için dışarı çıktık. Havada çok güzeldi 1 2saat kadar gezip geldik ama bir kaç arkadaşım kırkı çıkmadan çıkmamın doğru olmadığını söyledi kafama takıldı benimde normalde çok bel bağlayan biriside değilimdir bu tarz şeylere ama içimi rahatlatacak yorumlara ihtiyacım var😁 birde pusetine koydum bebek arabamızla yürüdük tabi haliyle biraz sarsıntılı oldu o beni endişelendirdi sadece. İlk bebeğim herşeyden endişeleniyorum 🤦🏻♀️