rozeriin Önerebileceğiniz demir damlası hangisi şu anda kullandığımız sidefer ama kabız yaptığı için 14damla alması gerekirken 7 damla veriyorum içeriği daha temiz olan kullandığınız damla var mı
rozeriin Edizsmoy105 bende bunu çok merak ediyorum çok öneren var ama doktora sormadan alsam bir sıkıntı olur mu acaba
mehtapppppp Bende 4. Aydan beri sidefer kullanıyorum hiç kabız olmadık ek gıda yediğimiz halde 9. Aydayız
rozeriin mehtapppppp ben kullanmaya başladığım ilk hafta kabız yaptı o yüzden kestim şimdi de verilmesi gerekenin yarısını veriyoruz
Edizsmoy105 rozeriin valla ben sormadım çünkü içeriğinde bir şey yok zeytinyağı portakal aroması ve c vitamini var bir şey olacağını düşünmüyorum
Edizsmoy105 rozeriin ay cevabınızı yeni gördüm kusura bakmayın evet öyle anlaştıkları markaları veriyorlar genelde o yüzden ben de sormadım sıkıntı da yaşamadım severek içiyo zaten ilacı da