ayslina_ 6.ayda geçtik ekgıdaya, 9.ayda emmeyi azalttı,geceleri emmeye başladı sadece. Sonra bi anda gece emmelerini de bıraktı zamanla hiç istemedi memeden kaçtı ve sütüm kesildi. Sanırım benim hatam ek gıda ve meme ilişkisinin dozunu ayarlayamadım, bebeğim zayıf olduğu için yemeğe ağırlık verdim kilo alsjn diye ama hata yapmışım. Çok üzgünüm 😔