Eceerva Kızım 6.5 aylık nerdeyse. Beşinci aydan beri ara ara tadm yaptık şimdi karştrp veriyrm ama sadece sabah kahvaltı niyetine. Bı doğru bı uygulama mı
ArvenMom Eceerva bunu doktorunuza sorun bence 2 öğün ver demişti doktorumuz bi sabah bi akşam tadımlar içinde böyle yaptırmıştı az az bi sabah birde akşam sabah sebze tattırdıysam akşam meyve gibi ama en iyi doktorunuz bilir
Bssraa2 Eceerva 6 aylıkkeb öğlen verirdim 2-3 gibi günde bir kez herkes farklı saatlerde veriyor bebeğiniz eğer yiyorsa o saatlerde verin