Emziriyorum ve bebeğimin laktoz intoleransı var birlikte birbirimize destek olarak zayıflayalım 3 ay oldu doğum yapalı 85 le girdim şuan 71 im takıldı kaldı bu kiloda bir türlü gitmiyor pazartesiden itibaren başlamayı düşünüyorum sabah uyanır uyanmaz önce 500 ml su sonra bi Türk kahvesi badem beyaz cevizle sonra da kahvaltı öğlen yemeği akşam yemeği gibi yapmayı düşünüyorum aralarda da yapabilirsem Leslie yapacağım 15 dk lık olanla başlayarak korse taytım var onu da giyerim sezeryan göbeğim hafifler belki🙈🙈