16 aylık bebeğim nerdeyse 2 aydır ne gündüz ne gece uyuyamıyor. gündüz uyuduğu da maksimum 1 saat. Bugün gündüz yarım saat uyudu. akşam 21:30 uyudu 23:00 kalktı uyutmaya çalışıyorum yatakta dönüp duruyor dalamıyor. gece desen saat başı kalkıyor. Ağlıyor . Azı dişlerini patlattı cıkardı yani bu zamana kadar ona bağlamıştım ama bu kadar uzun sürer mi. Gerçekten çok yorgun ve bitik durumdayım. bu aylarda olan bir süreç mi :(