Herkese merhaba. Buraya daha önce defalarca yazdım ama hala çözüm bulamadım. Çok yoruldum artık dayanamıyorum. 10,5 aylık bebeğim doğduğundan beri geceleri uyumuyor. Her 10dk yarım saat maks 1 saatte bir uyanıyor. Emmek için uyanıyor diye emmeyi azalttım bu kez de kucakta sallanmak istiyor sabaha kadar kucağımda gezdiriyorum geceleri toplasanız 4 saat uyuorum ama kesintisiz değil 10 dk lık aralıklarla. Sabahları dayak yemiş gibi uyanıyorum. Uykusuzluk ve yorgunluktan aşırı kilo kaybım var. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Uyku eğitimi vermeye çalıştım ama çok direniyor aşırı ağlıyor. Doktor bay bay night önerdi ama içeriğinden dolayı kullanmadım. Şunu yaptım da düzeldi diyebilecek biri var mı? Ne zaman uyuyacak bu çocuk 😞