Öncelikle hepinize meraba lütfen bu anlaticaklarim hakinda kötü yorum yapacaklar inanmiyanlar saçma bulanlar postan çıksin bir şey yazmadan ben küçüklüğümden beri asla yanlız kalamiyorum evlenmeden öncede hep aynı odada ablamla aynı yatakta yatardim o istemedi zaman annem ya da öbur anlamlarla yatardim ama asla yanlız değil evlendikten sonra ister istemez yanlız kalıyorum gece gündüz fark etmiyor birilerinin beni izledini gölge gördümu ses duydumu her an biri gelecekmiş gibi olması sanki çok yakınımda biri varmış gibi olması bikere tuvalete gitim gece ve ordan da yatak odasına geçecektim sanki karşimda bir vardı ve ben onun için den geçtim o esnada heme Bismillahirrahmanirrahim dedim ama hep olan şeyler daha öncede bir eve gitmiştim misafir olarak ve banyoya ellerimi yıkamak için girdim gözüme banyonun tavanının duştu çarptı ve sanki biri yüzüme üfledi gibi oldu aldırmadım ama o ev de bir şeyler olduğunu hissettim ve herkes içerde çay içerken ben mutfağa sigara içmeye diye çıktım mutfağın ışığını yakmadim mutfağın karşısında giriş dedim o banyo var oraya baktim da kap kara bir gölge gördüm ve o evin sahibine başka bir gün annlatim durumu baktılar banyonun tavanindaki o kırık yere siyah bir çarşafa sarılmış bı muska çıktı resmini bana attı nerden bildin dedi ben de bilmiyorum hisetim dedim bir şey diyemedim siz de böyle oluyormusunuz