Goktugduru İyi geceler arkadaşlar kızımın kulagin da akıntı oluyor, ateşi yok herhangi bi huzursuzluğu da yok pazartesi randevu aldık doktora götüreceğim ama içim içimi yiyor neyin belirtisi olabilir
elf_yanr Goktugduru benim bebişte de var kulak akması biz doktora götürdük normal dedi bir sıkıntısı yokru bizimkinin de bir ağrısı yoktu ama siz yine de götürün