harununannesii0 barlas53 Geçen hafta pazartesi gününden beri oğlum kuvezde yatıyor. Sıf hastalığı bilinemedigi icin. Artık korkar oldum, tek doktorlara da guvenemiyorum
Zeymoms barlas53 ya başgam söktürücüyü kullanma yaa ne balgamı bende kullandım pişmanım ama diyerini kullan geçiyor