alihamzaninannesiii iki gün önce aynısını yaşadım. Gece yarısı 12de bir uyandı sabah 8 buçukta uyudu. Aç mı diye telaslanmadim çünkü aç olmadığını biliyordum. Gazını da çıkardım, kakasını çişini de gayet güzel yapmıştı. Altı da temizdi. Ama uykuya direndi gece boyunca. Bence uyumamanin altinda her zaman endise edici şeyler aramamaliyiz diye düşünüyorum. Bebek işte, uyumak istemeyince direniyor. Bugün de öğlen 1de uyandı, arada yarım saat uyudu ve gün boyunca uyumadı, 10 dk once gozlerini kapatti şu an yanımda yatiyor, güya uyuyor ama derin uykuda değil biliyorum. Birazdan kalkar😊