Lavinkus betulcayir eczaneden 1450 tl ye almıştım , sağlık ocağında yaptırdım herhangi bi yan etkisi olmadı zaten ağızdan veriliyor damla gibi .. bu ayın 27 sinde 2. dozu olacağız..
queenmom_ betulcayir 2. ve 4. ayda yaptırdım hiçbir yan etkisi olmadı eczaneden alıp takipli olduğu hastanede aşı hemşiresi yaptı ağızdan damla olarak veriliyor 1400 liraya aldım
Uykusuz-annee betulcayir 3 ve 5. Ayda bizimki ocakta ikinci dozu olacağız eczaneden 1390 na aldım sağlık ocağına götürdüm hemen ebe yaptı
iskenderoglu Bir kac hafta önce 3 dozluk olanı tanesi 900 TL ye aldım antalya da sağlık ocağında ebe yaptı damla zaten bi yan etkisi olmadı şükür sadece ebemizi İshal olabilir demişti bide altını alırken ellerini normalden daha iyi yıka sana bulaşabilir dedi