Merhaba,
Sürekli uykusu var ve zorla uyutuyorum. Yatırınca 5/15dk sonra kalkıyor. Uykusunu almadıgı için sanırım daha da huysuz oluyor sürekli aglıyor. Gaz sancılarımız baya azaldı acaba sebebi hala gaz mı.? Kucagıma alıyorum uyuyor yatırıyorum kalkıyor? Kucakcı mı olduk acaba? Ama derim uykuya dalamadıgı için oluyor bence