Bebeğim sürekli ıkınıyor kızarıyor kıpkırmızı oluyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Yakın zamanda sünnet ettirmeyi düşünüyorum Ankara’dayım, acaba bu okunmalar neden kaynaklı? Bebeğim bugün tam 30 günlük oldu. Bu zamana kadar hiç verimli uyku olmadı. Ayrıca sürekli gece huzursuz uyuyor, gündüz daha huzurlu uyuyor, fakat bütün uykularında da maksimum 2 saat uyuyor, 2 saatten sonra tık diye ıkınmaya başlıyor ve uyanıyor, sonra 1-2 saat emzirme alt değiştirme ağlama ıkınma derken anca uykuya dalıyor, yine 2 saat uyku , 2 saatin sonunda ıkınarak uyanma ,, bu şekilde devam ediyor hep. Acaba normal bi durum mu ? Benim gibi yaşayan anneler var mı? Ne yapabilirim ? İlk bebeğim ve tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var😔
Ayrıca sünnet için Ankara da önerebileceğiniz hastahane veya doktor var mı? Şimdiden teşekkür ederim