elf_yanr kızım 14 aylıkken bepanthol pişik kremini almış yemişti yanıma geldiğinde krem yarıya inmişti heryeri kremdi hemen hastaneye götürdüm tahlil falan yapıldı bisey çıkmadı doktoru tadına bakmıştır ama beğenmediği için yememiştir yüzüne falan sürmüştür dedi gozunuzle gördünüz mü yediğini cunki tadını begenmeyip yemiyorlarmis doktorumuz öyle soylemisti