Baharoyku Kızıma 4 yaş aşısı yapıldı perşembe günü bir kolunda birsey yok ama bir kolu ağrı yaptı ilk gün de ve suan çok ağrıyan bir kolu aşının vurulduğu yer aşırı sert normal mi yaşayan var mı