hsrttsc beklemeyin büyüdükçe daha zor ben yaşadığım için söylüyorum,5,5 aylıkken işe başladım bakıcı baktı hem de 5 gün .bizimkinin de uykusu çok kötüydü bakıcı nasıl bakacak vs diye kendimi yedim bitirdim ama allah kolaylığını veriyor gerçekten düşündüğün gibi olmadı. Okullar tatil olunca bizimki memeye aşırı düşkünleşmişti ve meme dışında uyumazdı .tekrar okula başladığımda 10 aylıktı ve yine nasıl uyuyacak meme dışında diye düşünürken hamakta uyuttu bakıcısı. Ama akıllandığı için artık daha çok ağlayabiliyor işe gittğinizde.