Oğlum bir yaşına girdi gireli ne uyku düzeni kaldı ne bir şey. Keyfi yerinde aslında ama hiç durmuyo uykuyu güzel alamadığı için mızmızlanıyo yüremeye başladı ama düşüyo bu yüzden ben hep arkasından gitmek durumunda kalıyorum çok hareketli olduğu için sürekli onun yanındayım normalde de hep oyun oynarız uyuduğu zaman kahvaltımı yapar evi toplarım ama şimdi uyku düzeni alt üst acaba tek uyku mu istiyo bir kaç gün sonra 13 aylık olucak sendrom mu nedir acaba 1 yaşında da oluyo mu